You are here

Iskustva naših pacijenata

KARCINOM DOJKE: REEVALUACIJA

Onkološki sam pacijent već dve godine i lečim se na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Imam invazivni karcinom dojke sa metastazama na koži. Moj najveći problem je nedovoljno dobro uspostavljena dijagnoza, samim tim, i tok lečenja nije bio adekvatan. Bila sam očajna i osećala sam se kao u začaranom krugu. Po preporuci sam kontaktirala agenciju Medhel koja mi je pomogla da dobijem realnu sliku svog stanja. Razgovori i pregledi kod vrhunskih onkologa i hirurga smirili su me, pre svega na psihološkoj osnovi, ali i pomogli da preduzmem konkretnije korake u svom lečenju. Sve pohvale za organizaciju celokupnog boravka,od dolaska u hotel, ljubaznog dočeka do pregleda u najboljim klinikama. Zaista su se potrudili da odem kući,pre svega, bez ijednog nerešenog pitanja, zadovoljna i rešena još više da dobijem ovu najveću i najznačajniju bitku u životu.

Marija K,1975, Beograd

Dijagnostika: PET/CT

Medhel Management sam kontaktirao radi bržeg i efikasnijeg zakazivanja PET/CT snimanja u Beču, kao i zbog informacija o kompletnoj PET/CT proceduri. Sve informacije koja sam dobio o načinu pregleda, lokaciji klinike i zakazivanju su bile od velike pomoći. O izabranoj klinici mogu da kažem da je usluga bila vrhunska. Za mene veoma značajno je bilo to što je pisani izveštaj o pregledu bio gotov već sutradan. Medhel Management preporučujem svima koji bez stresa i uz veliku profesionalnost žele da završe svoj posao.

Slavoljub M. 1967, Beograd

Non - Hodžkin limfom: Ekstrikcija limfnih čvorova i PET scan

Silom prilika, zbog bolesti koja traje nekoliko godina i nemogućnosti adekvatnog lečenja u Srbiji, prvenstveno zbog nedostatka odgovarajuće terapije, bio sam primoran da svoje lečenje nastavim negde u inostranstvu. Slučajno preko Interneta naišli smo na firmu Medhel Srbija koja se bavi zdravstvenim turizmom. Sa ne baš velikim očekivanjima stupili smo u kontakt sa vlasnicom agencije Majom, kojoj smo objasnili problem i od koje smo dobili informacije na koji način možemo preko nje, na najlakši način, lečenje nastaviti u renomiranim bolnicama u Beču. Poslali smo joj sva dokumenta vezana za tok i način lečenja u Srbiji, koja je ona dostavila doktorima u Austriji. Bilo je neophodno odraditi PET skener, analizu krvi  i biopsiju limfnog čvora. Vrlo brzo je sve bilo zakazano i dogovoreno. Organizacija putovanja i boravka je bila organizovana na vrhunskom nivou. U Austriju smo otputovali redovnom autobuskom linijom. Na stanici nas je dočekao vozač koji nas je dopratio do hotela i pomogao nam da se prijavimo. U hotelu smo trebali da boravimo dva dana dok se ne obave snimanja, a onda 2  dana u bolnici, gde je trebala d se odradi biopsija. Smeštaj u hotelu je bio dobar, a ono što je najbitnije bio je u neposrednoj blizini bolnice, tako da se do tamo moglo ići peške. Za mene lično najveći strah je bio kako se sporazumeti, jer ne znam nemački jezik, a i sa engleskim ne stojim baš najbolje. Međutim sve je to bilo odlično organizovano. Sa nama je uvek bio prevodilac, u ovom slučaju Maja,  koja je popunjavala neophodne formulare, razgovarala sa  sestrama i doktorima, tako da se taj hedikep nepoznavanja jezika nije uopšte primetio i predstavljao problem. Što se tiče samih tretmana u bolnici sve je humanije i bolje nego kod nas. Vađenja krvi, za mene veliki problem zbog loših vena, prošao je veoma lako i bezbolno, zbog boljeg kvaliteta igala koje su mnogo boljeg kvaliteta nego kod nas i gde se ubod bukvalno i ne oseti. Zatim je na red došlo snimanje PET skenerom. Usledilo je veliko iznenađenje jer proces pripreme i snimanja dosta je konforniji nego kod nas. U Srbiji je neophodno kao pripremu popiti više od  litar vode sa kontrastom, u Austriji ne, sve se dobija preko vene. Kod nas u Srbiji mislim da postoje svega  2-3 PET skenera, koji non stop rade i koje je neophodno hladiti klimama. U Srbiji sam se prvi put snimao u julu mesecu, kada su bile velike vrućine i gde sam se bukvalno zaledio. U Austriji to nije takav slučaj sve se obavlja na sobnoj temperaturi tako da je sve jednostavnije, lakše i komfornije. Zatim je trebalo uraditi biopsiju, pa sam se iz hotela preselio u bolnicu. Šta reći o bolničkom smeštaju već da je izvanredan, dobro opremljen apartman, sve čisto i uredno, osoblje i doktori ljubazni. Hrana je izvanredna, kao u restoranu, čak imate prilike da birate dva tri jela za doručak, ručak i večeru. Biopsija tj vađenje limfnog čvora je takođe prošlo u najboljem redu i što je najbitnije potpuno bezbolno, jer je rađeno pod potpunom anestezijom, a ne kao kod nas lokalnom, što često može biti veoma bolno. Na kraju šta više reći, od onoga što sam već napisao. Prezadovoljan sam bio organizacijom, smeštajem, prijemom. Sve je odrađeno na vrhunskom nivou i toplo bih preporučio svima kojima je neophodno da nastave lečenje negde u inostranstvu. Slobodno se obratite Maji i ona će vam uvek izaći u susret i sve organizovati na najbrži način na vrhunskom nivou.

Zeljko M. 1974, Lazarevac

Porođaj na privatnoj klinici Döbling

Na privatnoj klinici Döbling sam se porodila u februaru ove godine i vrlo sam zadovoljna svime. Osoblje je divno, soba i celokupna atmosfera takođe. Imala sam prirodni porođaj i, iako nisam morala, ostala sam u bolnici punih pet dana,jer mi je zaista bilo prijatno i nisam imala potrebu da "pobegnem" kući.  Jedna ogromna pohvala za hranu, jer je za jednu bolnicu zaista neverovatno dobra. Iznajmljeni stan, koji sam pronašla uz pomoć agencije MEDHEL, je više nego ispunio očekivanja. Hvala na svemu.

Danijela Č,1983,Beograd

Vrlo sam zadovoljna svojim porođajem na klinici Döbling. Bila sam u dvokrevetnoj sobi, koja je, u porođenju sa našim bolnicama, izgledala kao hotel. Na preporuku svoje rođake iz Beča sam povela njenog ginekologa (iako sam kad je sve prošlo, videla da nije bilo potrebe).  Babica je bila sa klinike Döbling. Pošto me je zahvatila promena smene, imala sam praktično dve babice, ali mi to nije smetalo, jer sam od svake dobila različite savete i uputstva. Obe su bile odlične, jako pažljive i ljubazne, kao i celokupno osoblje. Iako je bilo planirano da se porodim prirodnim putem, ipak sam se porodila carskim rezom. Sve je išlo jako brzo, anesteziolog i pedijatar su praktično odmah bili u sali.

Jedini minus je bio oko dojenja, oko toga sam očekivala malo više podrške, ali i ja sam bila dosta stidljiva, pa nisam postavljala dodatna pitanja. Generalno, kada sam bilo šta zatražila ili pitala, odmah je neko bio tu.Sestrice su me toliko često obilazile, da mi je već u jednom momentu postalo previše ulazaka i izlazaka, ali bolje tako, nego da nas niko nije pogledao :-) U svakom slučaju, nisam se pokajala zbog svoje odluke i ako se opet budem porađala, doći ću ovde. Hvala Medhel-u na organizaciji.

Aleksandra R.,1985, Novi Sad

Porođaj na privatnoj klinici Döbling

Moj porođaj je protekao odlično i mogu reći da sam totalno oduševljena bolnicom Döbling. Da nije bilo bolova, osećala bih se kao na godišnjem odmoru. Od prvog momenta je sve bilo izuzetno profesionalno, bez čekanja na preglede i uprkos neplanskom carskom rezu, sve je proteklo bez ikakvih problema. Dr. Hoffellner se zaista super brinuo o nama, mogu samo da preporučim bolnicu i svo osoblje. Malo sam se bojala komunikacije sa lekarima, ali je ekipa MEDHEL-a sve dobro organizovala, tako da nije bilo problema

Ana M.,1978, Beograd

Dijagnostika

Nakon nemogućnosti identifikovanja uzroka i uspostavljanja konačne dijagnoze u vezi mog zdravstvenog problema u Srbiji, jedan od lekara, kod koga sam bila na terapiji, me je posavetovao da pokušam sa Austrijom. Kontaktirala sam agenciju MEDHEL jer mi je bila potrebna pomoć u pronalaženju odgovarajućeg specijaliste za dijagnostičku metodu, koja mi je u Srbiji bila preporučena, ali nažalost ne i dostupna.

Agencija je u kratkom roku organizovala sve potrebne preglede i konsultacije sa odgovarajućim specijalistima u Beču. Moji utisici sa klinike i oba lekara, Dr. Kainz i Dr. Pockberger, su odlični, a celokupna organizacija perfektna. Smeštaj je bio vrlo dobar, na odličnoj lokaciji i na svega par minuta hoda, kako do svih potrebnih zdravstvenih ustanova, tako i za obilzak grada.

Agenciju MEDHEL preporučujem svima koji imaju bilo kakav zdravstveni problem, a žele efikasno i kvalitetno rešenje, kao i stručne ljude, da se umesto njih pobrinu za sve. Sve pohvale za posvećenost i profesionalnost, do najsitnijih detalja. Usluga na zavidnom nivou.

Ljubica J., 27 godina, Beograd

Pedijatrija: neurologija

MEDHEL sam kontaktirala radi zdravstvenog problema sedmogodišnjeg sina, kod koga se već više godina sumnjalo na epilepsiju, ali ona nikada nije bila u potvrđena. Dete je kod nas primilo niz terapija, od kojih nijedna nije doprinela poboljšanju njegovog stanja, koje se pogoršavalo. Da bismo konačno dobili konkretnu dijagnozu i ispravnu terapiju, odlučili smo da posetimo specijalistu u Austriji. Firma MEDHEL nam je pružila sve potrebne informacije, pomogla oko izbora lekara i preuzela kompletnu organizaciju oko smeštaja i odlaska. Prezadovoljni smo sa celokupnom organizacijom, hotelom, a posebne pohvale za  preporučenog lekara i pratioca-prevodioca Ivu, koja je svo vreme boravka bila sa nama.

E.C, 1977, Bela Crkva

Drugo lekarsko mišljenje

MEDHEL smo kontaktirali na osnovu lične preporuke, radi dodatne konsultacije oko predstojeće ugradnje kohlearnog implanta kod naše devojčice, koja treba da se obavi u Srbiji. Naši utisici o preporučenoj klinici i lekaru su odlični, kao i o celokupnoj organizaciji. Agenciju MEDHEL mogu da preporučim svakome kome je potrebno dobijanje drugog mišljenja lekara specijaliste.