You are here

Najčešće postavljena pitanja

1. ŠTA NUDI MEDHEL?

Medhel nudi pristup vrhunskim lekarima, medicinskim terapijama i konsultacijama u svetski priznatim medicinskim centrima. U saradnji sa nama možete pronaći zdravstvenu ustanovu ili lekara, koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama i zatražiti neobavezujuću ponudu o lečenju. Pored toga, na Vaš zahtev, preuzimamo kompletno planiranje Vašeg puta i pružamo sve neophodne usluge poput organizacije prevoza, smeštaja, organizacije ličnog tumača, pripreme dokumentacije i još mnogo toga. 

2. DA LI POSTOJI NAKNADA ZA KORIŠĆENJE WWW.MEDHEL.RS INTERNET STRANICE?

Informisanje o zdravstvenim ustanovama i njihovim mogućnostima i zahtev za ponudu o lečenju preko www.medhel.rs su potpuno besplatni. Da bismo Vaše medicinsko putovanje učinili sto jednostavnijim i sigurnijim, nudimo i niz dodatnih usluga,  kao što su lični tumač, transfer i sl. Dodatne usluge, koje ne ulaze u troškove lečenja, su povezane sa troškovima prema važećim cenovnicima lokalnih partnera, o kojima ćete biti informisani u napred i na lični zahtev. Kontaktirajte nas i zatražite individualnu ponudu, sačinjenu prema Vašim potrebama.

3. ZAŠTO BIH TREBAO/LA DA SE ODLUČIM ZA LEČENJE U INOSTRANSTVU?

Postoje brojni argumenti koji idu u prilog putovanjima u medicinske svrhe. Ukoliko želite viši standard lečenja ili veću mogućnost izbora, odlazak u inostranstvo bi za Vas mogao biti pravo rešenje. Lečenje u inostranstvu takođe može da skrati vreme dugog čekanja na hirurški zahvat ili terapiju bilo koje vrste. Medhel Vam nudi besplatne, neobavezujuće ponude o lečenju u svetskim zdravstvenim ustanovama,  jednostavnu rezervaciju termina u izabranoj klinici i podršku u organizaciji celokupnog putovanja.  

4. SA KOJIM KLINIKAMA MEDHEL SARAĐUJE?

Medhel sarađuje sa najprestižnijim klinikama na teritoriji Austrije, ali i drugih evropskih zemalja. Svaka od ovih klinika ispunjava najstrožije standarde kvaliteta u oblasti svojih specijalnosti. Sve klinike su internacionalno priznate i poseduju odgovarajuće sertifikate kvaliteta, kao sto su ISO 9001, JIC, Best Health Austria i sl.

5. KAKO DA PRONAĐEM PRAVU KLINIKU / PRAVOG LEKARA?

Prelistavanje naše stranice je prilično jednostavno. Pregledajte sadržaj i informišite nas putem mail-a: office@medhel.at ili pozivom na: +381 63 388 546 o problemu, a  mi ćemo Vas informisati o mogućnostima. Ukoliko se odlučite da želite besplatnu, neobavezujuću ponudu za lečenje ili drugo medicinsko mišljenje, mi preuzimamo komunikaciju sa klinikom i prosleđujemo Vam ponudu. Ukoliko su Vam potrebne dodatne usluge, poput ličnog tumača, transfera, rezervacije hotela i sl., takođe Vam stojimo na raspolaganju. 

6. ŠTA JE POTREBNO DA BIH DOBIO/LA PONUDU ZA LEČENJE U ODABRANOJ ZDRAVSTVENOJ USTANOVI?

Pored Vaših ličnih podataka, klinikama su potrebne informacije o postavljenoj dijagnozi, dosadašnjim terapijama, trenutnom zdravstvenom stanju, koje proizilaze iz Vaše medicinske dokumentacije.

7. DA LI KRAJNJI RAČUN IZDAJE ZDRAVSTVENA USTANOVA ILI MEDHEL?

Krajnji račun za Vaše lečenje dobijate isključivo i direktno od strane klinike. Zdravstvene ustanove u inostranstvu uglavnom od internacionalnih pacijenata zahtevaju avansno plaćanje celokupne sume. Na dan otpuštanja sa klinike, dobićete krajnji obračun. Ukoliko troškovi sprovedene terapije budu manji od plaćenog avansa, višak Vam se vraća na licu mesta. Ukoliko krajnji obračun pokaže da je krajnja suma veća od uplaćene, potrebno je izvršiti doplatu, takođe na licu mesta. Krajnji račun za dodatno izabrane prateće usluge izdaje Medhel-ov lokalni partner. 

8. SA KIM SE SKLAPA UGOVOR O LEČENJU?

Ugovor o lečenju se sklapa direktno sa izabranom zdravstvenom ustanovom. Ugovor o dodatno izabranim pratećim uslugama sklapate sa Medhel-ovim lokalnim partnerom. 

9. KOJE USLUGE SU UKLJUČENE U CENU?

Sve navedene cene su okvirno-informativnog karaktera i zavise od potreba svakog pacijenta. Obratite nam se za konkretnu ponudu u Vašem slučaju. Dostavićemo Vam predlog terapije i razjasniti sve detalje oko troškova. 

10. KAKO JE REGULISANA PRIVATNOST PODATAKA?

Pročitajte više na: http://www.medhel.rs/privatnost-podataka 

11. KOJE DODATNE USLUGE NUDI MEDHEL?

Naš cilj je da Vaše medicinsko putovanje učinimo što prijatnijim i što jednostavnijim. Iz tog razloga smo sklopili brojne kooperacije sa lokalnim profesionalnim uslužnim firma, koje pružaju odgovarajući nivo usluge i individualni pristup našim klijentima. Prepustite nam celokupnu organizaciju i fokusirajte se na oporavak!

12. KAKO SE, U SLUČAJU DA JE NEOPHODNO, ORGANIZUJE DODATNA TERAPIJA ILI POSTOPERATIVNA NEGA?

Na dan otpuštanja, zdravstvena ustanova izdaje otpusnu listu i prateći izveštaj, za lekara u matičnoj zemlji. Izveštaj sadrži preporuke za dalje lečenje i kontrole. Na zahtev, organizujemo prevod kompletne dokumentacije na jezik po Vašem izboru.

13. DA LI MOGU POVUĆI SVOJ ZAHTEV ZA SLANJE PONUDE O LEČENJU?

Zahtev za ponudu o lečenju je besplatan i kao takav nije obavezujući. Ukoliko prihvatite ponudu i dogovorite datum početka terapije/ulaska u bolnicu, svako otkazivanje i pomeranje dogovorenog termina, podleže Pravilniku o otkazivanju konkretne zdravstvene ustanove.