Skip to main content
oglas

Pridruži nam se i postani važna karika u lancu podrške

 

Agencija Medhel, tržišni je lider u oblasti organizovanja onkološkog lečenja u Austriji, sa više godišnjom tradicijom i stotine organizovanih kompleksnih onkoloških lečenja. 

Medhel tim i saradnike odlikuje dugogodišnje iskustvo u internacionalnom zdravstvenom sektoru. Sa nama pacijenti ne treba da brinu o administrativnim procedurama, referencama inostranih lekara, potrebnim uputima,organizaciji boravka u bolnici i ostalim dešavanjima, koja prate lečenje u inostranstvu. Glavni zadatak naših klijenata je da se fokusiraju na svoj oporavak. Ono što nas izdvaja od ostalih, jesu stručnost, posvećenost bezbednosti i iskustvu pacijenta, kao i međunarodno priznati sertifikat u oblasti zdravstenog turizma Certified Medical Travel Professional, dodeljen od strane Global Healthcare Accreditation for Medical Travel Services (GHA). 

Ovo smo mi, a sada da želimo da podelimo sa Vama šta očekujemo od našeg budućeg člana tima: 

Opis posla: 

  • Vođenje sekretarskih i osnovnih administrativnih poslova; 
  • Zavođenje i arhiviranje dokumenata; 
  • Primanje i slanje dnevne obične i e-mail pošte; 
  • Zakazivanje sastanaka i vođenje računa o rasporedu, vremenu i mestu njihovog održavanja; 
  • Pravovremeno dobijanje i prosleđivanje potrebnih informacija, važnih za održavanje dobrih internih odnosa i dobrih poslovnih odnosa sa spoljnim partnerima; 
  • Odgovaranje na direktne ili telefonske upite, 
  •  Prema uputstvima manadžera pisanje poslovnih dopisa i pisama, popunjavanje različitih formulara, kreiranje poslovnih ponuda i sl; 
  • Telefonska korespodencija sa klijentima i vođenje liste telefonskih poziva
  • Priprema potrebne dokumentacije za odlazak na lečenje i sastavljanje istorije bolesti na osnovu priložene medicinske dokumentacije
  • Saradnja sa eksternim saradnicima 
  • Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i drugih dobara;

Poželjne kvalifikacije i osobine: 

  • Minimum SSS ; 
  • Iskustvo od minimum godinu dana u administrativnim poslovima; 
  • Aktivno znanje engleskog jezika; 
  • Rad na računaru (MS Office, Internet);
  • Poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije;
  • Organizovanost, pedantnost, kooperativnost i komunikativnost;
  • Interesovanje za medicinu
  • Mogućnost obavljanja više aktivnosti u paraleli
  • Odlične organizacione veštine kao i veštine upravljanja vremenom

Šta možeš da očekuješ?

  • Mogućnost da budeš deo sjajne kompanijske kulture
  • Rad u transparentnoj i “ravnoj” organizaciji 
  • Mogućnost rada od kuće ( remote poslova)  kao i rada u kancelariji u Subotici
  • Definisan onboarding process
  • Radno vreme u periodu od 9-17h i slobodne vikende
  • Podrška tima na unapređenju veština 

Obavezno je aplicirati putem mejla office@medhel.at sa naznakom “Prijava za posao poslovnog asistenta”. U mejlu poslati CV i kratko motivaciono pismo sa opisom dosadašnjeg radnog iskustva. Radujemo se širenju tima!

Konkurs je otvoren do 22.03.2022. godine.

 

Off
Prijavite se na naš mesečni magazin
Vaše ime